Δοκιμάζοντας το ανανεωμένο σκούτερ της Honda στα ελληνικά νησιά διαπιστώσαμε ότι δεν είναι αναγκαία τα «θηρία», όταν ένα τόσο μικρό «χοντάκι» τα βγάζει πέρα, ακόμα και στα δύσκολα! Aκαταμάχητες γραμμές και κομψή εμφάνιση, που συμπληρώνονται με τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και το TopBox των 35L, είναι η πρώτη εικόνα που εκπέμπει το SH 150. Ο υγρόψυκτος κινητήρας 153 κ.εκ. με Idle Stop με προδιαγραφές Euro 4, ενισχύει τον αναβαθμισμένο και δυναμικό χαρακτήρα του. Η τεχνολογία Smart Key (που σε ξαφνιάζει στην αρχή!), το standard ABS, το επίπεδο πάτωμα, οι τροχοί 16 ιντσών και τα φώτα LED, αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και προστασίας.
Τίποτε δεν είναι τυχαίο! Για την Honda, η αστική μετακίνηση έχει ιδιαίτερη αξία. Για περισσότερα από 50 χρόνια σχεδιάζει και δημιουργεί καινοτόμα δίκυκλα πόλης. Tα αρχικά “SH” προέρχονται από τις λέξεις Small Honda και συνοδεύουν ανελλιπώς την οικογένεια των scooter πόλης της ιαπωνικής εταιρίας από το 1984. Πρόκειται για μια σειρά μοντέλων με τετράχρονους κινητήρες 125, 150 και 300cc, που γνωρίζει τεράστια επιτυχία σ’ όλο τον κόσμο! Δεν είναι λοιπόν τυχαία η μεγάλη εμπορική επιτυχία του SH150i. Υπεύθυνος για την δυνατή απόδοση του σκούτερ είναι ο υγρόψυκτος κινητήρας eSP της Honda, ο οποίος διαθέτει προηγμένη τεχνολογία μειωμένων τριβών που συμβάλλει σημαντικά στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τη μειωμένη εκπομπή ρύπων. Διαθέτει επίσης ένα εκλεπτυσμένο προγραμματιζόμενο σύστημα ηλεκτρονικού (PGM-FI) και σύστημα διακοπής λειτουργίας του κινητήρα (Idle Stop) κατ’ επιλογή, που σβήνει αυτόματα τον κινητήρα κατά τις σύντομες στάσεις, όπως στην περίπτωση του φαναριού. Ο κινητήρας ανάβει και πάλι αμέσως μόλις ανοίξει το γκάζι.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χαρακτηρίζεται από μεγάλη αντοχή στις καταπονήσεις και παρέχει μεγάλη σταθερότητα, ενώ το επίπεδο δάπεδο και ο μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα που αρκεί για την αποθήκευση ενός full-face κράνους, ενισχύουν τον τομέα της πρακτικότητας και της άνεσης. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (Anti-Lock Braking System – ABS) διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό και για τα δύο δισκόφρενα των 240 χιλιοστών μπροστά και πίσω. Οι ελαφριοί 10-μπρατσοι τροχοί και τα tubeless ελαστικά των 16 ιντσών παρέχουν πολύ καλό κράτημα σε κακής ποιότητας ή πλακόστρωτους δρόμους.
Το σύστημα Smart Key διευκολύνει, αφού το κλειδί βρίσκεται μόνιμα στην τσέπη του αναβάτη, χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος να το βάζει σε κάποιο διακόπτη, στην κλειδαριά της σέλας ή/και της τάπας βενζίνης. Το “έξυπνο” κλειδί διαθέτει δύο κουμπιά, ένα για τη λειτουργία on/off και ένα που ενεργοποιεί τα φλας από μακριά για την αναγνώριση του σκούτερ. Αρκεί να πιέσεις τον κεντρικό διακόπτη για να ξεκλειδώσει το τιμόνι και να πάρει μπροστά ο κινητήρας, ενώ από ένα δεύτερο διακόπτη μπορείς να ξεκλειδώσεις την τάπα καυσίμου και τη σέλα.
Στο δρόμο εντυπωσιάζει, για τα κυβικά του. Με δυο επιβάτες και φορτίο δεν έχει κανένα πρόβλημα στις ανηφόρες, ευέλικτο στην πόλη και πολύ ικανοποιητικό «τράβηγμα» του κινητήρα, που σημαίνει ασφάλεια! Άνετη η φαρδιά σέλα, ακαριαίο το φρενάρισμα και γενικά ένα υπέροχο σκούτερ. Δεν μετανιώσαμε καθόλου που το προτιμήσαμε από το μεγαλύτερο αδερφάκι του (SH 300) για τη συγκεκριμένη απόδραση, άλλωστε θα σας έχουμε νέα και γι’ αυτό σύντομα…
Η ενδεικτική τιμή του SH 150, με πλήρη εξοπλισμό είναι 3.990 ευρώ.