Στους πολίτες της Κηφισιάς παραδόθηκε από τον Δήμο Κηφισιάς, την Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014, ο νέος υπερσύγχρονος Υπόγειος Σταθμός Αυτοκινήτων στην Πλατεία Πλατάνου.
Στην ομιλία του ο απερχόμενος δήμαρχος Κηφισιάς Νίκος Χιωτάκης, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Νίκου Δένδια, του βουλευτή της ΝΔ, Κωστή Χατζηδάκη, του διοικητή της Εθνικής Τράπεζας, Αλέξανδρου Τουρκολιά, των στελεχών της κατασκευάστριας εταιρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, αντιδημάρχων, δημοτικών συμβούλων και πλήθους κόσμου, αναφέρθηκε στη συνολική πορεία του έργου τονίζοντας ότι:
«Παραδίδεται το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο του Δήμου Κηφισιάς. Ένα έργο που αποδεικνύει ότι η πόλη μας δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καμία άλλη ευρωπαϊκή, στον τομέα της εξυπηρέτησης των οδηγών. Ένα έργο που δρομολογεί την οικονομική ανάκαμψη και οδηγεί την τοπική μας κοινωνία στην ανάπτυξη. Γι’ αυτό το έργο συνεργάστηκαν και συνέβαλαν, ο Δήμος Κηφισιάς, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και η τεχνική εταιρεία ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ. Είναι έργο τριπλής σημασίας για το Δήμο και έργο παρέμβασης στην διαμόρφωση της ποιότητας ζωής των Κηφισιωτών».
Ο κ. Χιωτάκης επισήμανε ακόμη ότι μετά από πολλές δεκαετίες κυκλοφοριακού στραγγαλισμού, ο υπόγειος σταθμός αυτοκινήτων ξαναδημιουργεί στην ιστορική πλατεία Πλατάνου, που την αποδίδει στους δημότες και τους επισκέπτες ως φυσική συνέχεια του Άλσους Κηφισιάς, πάρκο και χώρο ιστορικής μνήμης, τέχνης και πολιτισμού: «Είναι μια υπέροχη διαδρομή ανάμεσά σ’ ένα μεσογειακό περιβάλλον φυτεύσεων δένδρων και θάμνων, που θα τονώσει την κυκλοφορία των πεζών και την κυριολεκτικά ανεμπόδιστη κίνηση των ΑΜΕΑ, μέσα από μια λειτουργικά, αισθητικά και περιβαλλοντικά ευχάριστη διαδρομή μεταξύ των οδών Αδριανού και Κόκοτα και σε οπτική συνέχεια με το Άλσος. Κάτω από την πλατεία Πλατάνου βρίσκεται ένας πολυώροφος υπόγειος σταθμός αυτοκινήτων, σχεδιασμένος και κατασκευασμένος σύμφωνα με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές, μεθόδους και υλικά. Το υπόγειο πάρκινγκ με περισσότερες από 600 θέσεις στάθμευσης, αποτελεί πλέον μία σημαντική παράμετρο για τον εξορθολογισμό του κυκλοφοριακού φόρτου της ευρύτερης περιοχής του ιστορικού κέντρου της Κηφισιάς και τη διασφάλιση εύκολης, γρήγορης και ασφαλούς στάθμευσης. Το έργο προτάθηκε την περίοδο της δημαρχίας Γκατσόπουλου, συμφωνήθηκε με την Εθνική Τράπεζα επί δημαρχίας Κανακάκη, μελετήθηκε επί δημαρχίας Τασούλα, ολοκληρώθηκε η μελέτη επί δημαρχίας Βάρσου, ωρίμασε, εγκρίθηκε, εντάχθηκε στον αναπτυξιακό νόμο, χρηματοδοτήθηκε, δημοπρατήθηκε και συμβασιοποιήθηκε το 2009 από το τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο του προ ‘‘Καλλικράτη’’ Δήμου Κηφισιάς».
Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Χιωτάκης ευχαρίστησε για την συνεργασία, τον Όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, την Εθνική Τράπεζα για τη χρηματοδότηση, την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Κηφισιάς, τον υπουργό Ανάπτυξης Νίκο Δένδια αλλά και τον πρώην υπουργό Κωστή Χατζηδάκη που το θεμελίωσε, καθώς επίσης και τους πρώην υπουργούς Οικονομικών κ.κ. Παπαθανασίου και Ρήγα που ενέταξαν το έργο στον αναπτυξιακό νόμο.